Descriere produs
Recomandare: Pachete De Accesorii Pentru Opțiunea :
Sistemul De Operare
Android 6.0 Marshmallow
Ecran
7" 5 Punctul Ecran HD Capacitiv Multi-touch
Rezoluție
1024 x 600 pixeli
CPU
RK3126 ARM Cortex - A7 Quad-Core 1.2 GHz
GPU
Mali400
RAM
DDR3 1GB
ROM
8GB (arată 4.98 GB cuase sistem app ocupat partea de memorie)
Camera
Dual camera Fata 0.3 MP,Spate 2.0 MP
Wireless
Wifi 802.11 b/g/n
3G
Sprijinirea Modem 3G Extern
G-senzor
Suport
Bluetooth-Compatibil
Bluetooth 4.0
GPS
Nu
Putere
Baterie
2500mAh Baterie Li-ion
Timpul De Lucru
2-3 ore
Dispozitiv De Putere
Adaptor AC Input 100/240V
Specificații Aparat
Culoare
Alb
Dimensiune
190 x108 x 11 mm
Greutate
268G
Software-Ul De Suport
Birou
Suport MS Office Word, PPT, Excel
Jocuri
Built-in 3D Accelerator.Suport 3D jocuri
Gmail, POP3/SMTP/IMAP4
Altele
Nu
Multi-Media
Video
AVI, MP4, FLV, 3GP, MKV, WMV, etc.
Audio
MP3, WMA, OGG, AAC, WAV, FLAC etc.
Poza
JPG/BMP/PNG/GIF
E-Book
PDF, TXT etc.
Porturi
1 x Mini USB
1 x Slot pentru Card TF
1 x Jack pentru Căști
Accesoriu
1 x PC
1 x cablu usb
1 x incarcator DC
1 x Manual de Utilizare
Pentru Clienții
1: Cum se face plata?
Puteți plăti folosind Visa, Mastercard, Paypal,Western Union, Qiwi și transfer bancar așa mai departe.
Dacă aveți orice problemă cu plata, vă rugăm să contactați-ne liber.
2: Când veți expedia comanda mea?
După ce plăti, de obicei, vom aranja livrare în termen de 24 de ore.Toate produsul va fi testat bine de QC înainte de a trimite.
Dacă aveți orice problemă cu comanda dumneavoastră după ce ați plăti, vă rugăm să contactați cu noi ACUM.
3: Când voi primi comanda mea?
Dacă alegeți www.pizzeriaalforno.ro Standard de Transport maritim, în mod normal, e nevoie de 15-25days pentru livrare .
Îl puteți urmări pe https://www.17track.net/en
Dacă alegeți DHL, UPS,transportul durează în mod normal 3-7zile să livrate, unele țări durează 4-8days.
Toate Parcelele au număr de urmărire.
Notă: Dacă adresa dvs. este la Distanță în biroul DHL, Vom lăsa un mesaj pentru a cere să plătească 38usd la distanță, taxă
sau de modificare a înregistrat trimit colet fără a adăuga bani, de asemenea, va vom rambursa în plus DHL-ați plătit.
Sau este posibil să aveți pentru a anula comanda, sau să schimbe o altă adresă care nu este de la distanță în DHL sistem.
4: de Ce trebuie sa platesc taxe vamale(TAXE)?
Potrivit www.pizzeriaalforno.ro Reguli, cumpărătorul are obligația de a plăti taxele vamale în parcelă țara de destinație.
(impozit pe țara destinatarului politica vamală)
Dacă vrei, ne-a declarat, după cum doriți, vă rugăm să lăsați un mesaj cu comanda, vom face cum ai cerut.
5: care este garanția dumneavoastră?Și costul de returnare?
Noi oferim 12 luni garantie.Dacă ați cumpărat: Servicii: reparații de garanție (5% taxa pe valoarea comenzii),
puteți obține gratuit de reparații de garanție în țara dumneavoastră locală direct.
Dacă a încercat orice metodă vă oferim încă nu poate rezolva problema,am putea avea de-a face înlocuirea.
Vă rugăm să trimiteți elementul defect înapoi la noi prin posta par avion parcelă, când le vom primi,
vă vom trimite unul nou imediat.va vom oferi un discount pentru urmatoarea comanda sau
trimite aleatoriu darul de a reduce costul de retur,va rugam fel înțeleagă.
6: Despre Garanție
1: în Cazul în care elementul este defect la sosire,vă Rugăm tip ambalaj bine să se întoarcă înapoi la noi , vom plăti înapoi
costul de transport maritim, și vom schimba unul nou pentru tine în termen de 7 zile.( Vă rugăm să asigurați-vă că toate elementele
sunt intacte și în stare de resalable când nava înapoi), Și vă rugăm să ne oferi un valabile pentru probleme de calitate.
2: Daca nu iti place produsul, il puteti returna in termen de 3zile cu full original ambalare pe
cheltuiala dvs. și vă vom rambursa costul de suma totală a comenzii.
7: Ce pot face în cazul în care pachetul încă în mâna mea?
Dacă se depășește în comanda dvs., vă rugăm să contactați-ne în timp, va vom returna sau de a prelungi timpul primirii
pentru tine, și să încerce să afle motivul pentru întârziere și de a rezolva .
8: Despre Primirea
Când coletul vine ,vă rugăm să verificați-l față în față,semn după verificarea,vă Rugăm să deschideți coletul în
post ofițer de prezența lui.Dacă coletul deteriorat sau gol(furate),vă rugăm să întrebați la oficiul poștal pentru a oferi
document oficial,mai ales solicitării de hârtie.
9: Despre Feedback-Ul
Dacă sunteți mulțumit cu produsul și serviciul nostru ,vă rugăm să lăsați-ne 5 STELE!Dacă aveți orice problemă
cu produs,livrare,service, vă rugăm să ne contactați,vom răspuns în timp, vă rugăm să nu lăsați feedback-ul negativ
sau deschide disputa direct.Noi suntem responsabili vânzător, care se concentrează pe servicii și va oferi cea mai bună soluție pentru
satisface dacă ne contactați !